وبسایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی ارزش ورامین

وبسایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی ارزش ورامین

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

نويسندگان

لینکهای مفید

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 156
بازدید کل : 33581
تعداد مطالب : 105
تعداد نظرات : 58
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

مرتضي احمدي؛ بچه تهرون پرسپوليسي درگذشت

مرتضی احمدی هنرمند رادیو وتلویزیون ایران بود او در عمر 90 ساله خود ،70 سال را در این عرصه سپری کرد او حتی در سالیان اخیر هم با مجموعه به یاد ماندنی "شکرستان"از هنر و خلاقیت فوق العاده خود نصیب به نسل اخیر کودکان ونوجوانان رساند.

مرتضی احمدی ،اهل ادب وتحقیق بود ،در دهه 80 ،3 کتاب جذاب به اهالی تحقیق وفرهنگ هدیه داد که این 3 کتاب،"کهنه های همیشه نو"،"فرهنگ بروبچه های ترون"، "پرسه در احوالات ترون وترونیا"هستند،

او در دوران فوتبال خود علاقه بسیار به شاهین وبعد از تشکیل پرسپولیس ،به این تیم متمایل شدوبه عنوان مسئول افتخاری هواداران این تیم در سالیان بسیار انجام وظیفه کرد او شعر های بسیار برای تشویق پرسپولیس نوشت که معروفترین آن،شعرزیر بود:"پرسپولیس قهرمان میشه ،خدا میدونه که حقشه به لطف یزدان وبچه ها پرسپولیس قهرمان میشه "

او برای بخش دوم این شعر چنین گفته بود؛توی دروازه حجازی چه گلای خوشگل ونازی ،زده پروین موقع بازی تا تیمش قهرمان بشه!

احمدی در سال 1334 با زهرا جوانشیر ازدواج کرد وثمره این ازدواج 2 فرزند به نامهای آزیتا و مازیار بود ،همسر او در سال 1350 در گذشت . یادگار او به جز 2 فرزند یک اتومبیل بی ام دبلیو مدل 2002 بود که برای او خریده اما بعد از مرگ او در سال50 تا سال 1380 از آن استفاده می کرد .

یاد محبوبترین هوادار پرسپولیس را گرامی داشته واز خدا برایش ،غفران وبخشش،مسالت داریم.درگذشت او با سیل پیام های تسلیت فوتبالی ها همراه بوده است .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: